PF inviterer til medlemsmøde om Pension

Vi har bedt Thomas Corval fra Sampension give en kort præsentation af vores pensionsordning i Sampension den 30/9-24 kl. 15.15 i KL-huset. Det gælder også vores sundhedsordning og de forsikringsdækninger vi har som standard.

I samarbejdet med KL har PF fokus på, at pensionsordningen i sit indhold giver en god tryghed – også for de medlemmer, som ikke lige får taget stilling til om dækningerne matcher sine faktiske behov og ønsker.

Men – vi vil også gerne sikre rum til, at man kan tilpasse sin pensionsordning. Derfor sætter Thomas på mødet også fokus på de tilpasningsmuligheder vi har individuelt.

For at få den bedste sammensætning anbefaler PF, at I løbende følger jeres pensionsordning og benytter tilbuddene om rådgivning. PF har lavet aftale med Sampension om at der i starten og slutningen af oktober igen bliver muligt at møde en pensionsrådgiver i KL og i Patienterstatningen. I hører nærmere mht de endelige datoer.

Tilmelding skal ske til din TR, kredsformanden eller PF-formanden den 13. september 2024